1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Rules Reglas | Rules - 2.0 [ESP/ENG/BALK/SWE/TURK/RU/DU/RO]

Discussion in 'Community Corner' started by iDorito, Nov 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iDorito

    iDorito Friend
    Friend Team Caelum

    Joined:
    Feb 28, 2015
    Messages:
    777
    Likes Received:
    587
    REGLAS EN CASTELLANO


    · Generales ·


    1. Respetar a todos los miembros de la comunidad, ya sean usuarios regulares o aquellos que pertenezcan al personal de SpainPvP. Siempre respetar las decisiones de los Administradores, Senior Moderadores y Moderadores. No faltar el respeto a ningún usuario en ninguna de nuestras plataformas ya sea dentro del servidor de Minecraft, en el TS3 o en el foro.

    2. No abusar de otros usuarios.

    3. No discriminar a ningún usuario ya sea por su raza, religiòn, pensamientos, orientaciòn sexual, etc.

    4. No amenazar a otros usuarios, ya sea de DDOS, de muerte, etc.

    5. No empezar campañas en contra de otros jugadores. Ejemplo: #desbanear(usuario)

    6. No hacer flood en ninguna plataforma. Ejemplo: asdhafhjdjaja

    7. No hacer spam en ninguna plataforma. Ejemplo: Spam spam spam

    8. No utilizar nombres inapropiados en ninguna plataforma.

    9. No compartir informaciòn personal de otro usuario como por ejemplo, revelar su identidad, donde vive, su telèfono celular, etc.

    10. No compartir ningún tipo de link malicioso ya sea screamers, pàginas pornogràficas, etc.

    11. No utilizar constantemente letras en mayùscula. Ejemplo: HOLA, COMO ESTAS?

    12. No utilizar cuentas alternativas para evadir sanciones.

    13. No hacer publicidad ya sea de un canal de youtube, twitch, pàginas webs, IP`s de otros servidores, vender cuentas, etc.

    14. No escribir contenido inapropiado en ninguna de las plataformas.

    15. Eliminar o falsificar evidencia no esta permitido.


    · Servidor ·



    1. No utilizar clientes modificados. Esto incluye:

    · Clientes Hackeados

    · Utilización de mods no permitidos.

    · Utilizaciòn de autoclick o macros.

    Los ùnicos que se pueden utilizar son: Optifine, Shaders, ArmorStatusHUD, StatusEffectHUD, ToggleSneak, DirectionHUD, LabyMod

    2. No utilizar nombres inapropiados, ya sea ofensivos o con tèrminos despectivos.

    3. Se prohíbe utilizar skins o capas inapropiadas que contengan contenido sexual o racistas.

    4. No boostear por estadìsticas.

    5. No aprovechar bugs.

    6. No hacer team en FFA.

    7. No pasar el filtro.

    8. No admitir el uso de un cliente hackeado.

    9. El mal uso del comando /report no esta permitido.

    10. Se aplican todas las reglas generales.

    11. Camping no está permitido (Duel 2.0)

    12. Engañar a las personas no esta permitido.


    · TeamSpeak ·



    1. No utilizar soundboards o musicbots en canales pùblicos.

    2.No hacer spam de pokes o mensajes.

    3. No utilizar nombres o avatares inapropiados.

    4. No poner nombres inapropiados a los canales privados.

    5. No cambiarse de canal constantemente con el objetivo de molestar a los usuarios.

    6. No se permite que los usuarios normales permanezcan en los canales de moderadores sin la presencia de un miembro del staff.

    7. Se aplican todas las reglas generales.


    · Foros ·



    1. No postear contenido irrelevante constantemente. “Lol” “xD” “LMAO”, etc.

    2. No postear posts con contenido inapropiado, ya sea mensajes sexuales, de religiòn, racistas etc.

    3. No duplicar posts.

    4. No postear en posts antiguos los cuales estuvieron inactivos por mas de 30 días (Necroposting).

    5. No postear en las secciones incorrectas.

    6. No empezar discusiones en un post o en el perfil de otro usuario.

    7. No se permiten los SpamBots.

    8. Boostear likes no esta permitido.

    9. Se aplican todas las reglas generales.

    NOTA: Las reglas fueron hechas por todo el Sr.Staff.

    RULES IN ENGLISH


    · GENERAL ·


    1. Be respectful with all community members (Regular members and Staff members). You have to respect Administrator´s, Senior Mods and Moderators decisions. Don't be disrespectful with other users in our platforms: In-Game, Forums and Team Speak 3.

    2. Do not abuse other members.

    3. Do not be racist with other people´s religion, gender, sexual preference, etc.

    4. DDoS Threats and Death Threats are not tolerated in our server.

    5. Do not start mass campaigns against somebody. Example: #SpainPvPsucks

    6. Do not flood the chat in any of our platforms. Example: asdhafhjdjaja

    7. Do not spam the chat in any of our platforms. Example: Spam Spam Spam

    8. Do not use inappropriate names.

    9. Do not share other people personal information. Example: Revealing real identity, real address, real IP, etc.

    10. Do not share malicious links such as screamers, porn webpages, etc.

    11. Do not overuse CAPS: Example: HELLO, HOW ARE YOU?

    12. Do not use alternative accounts to evade punishments.

    13. Do not advertise Youtube and Twitch Channels, other server´s IP, webpages, etc.

    14. Do not type any inappropriate content.

    15. Deleting or forging evidence is not allowed.


    · In-Game ·



    1. The use of Modded Clients is not allowed. This includes:

    ·Hacked clients

    ·Mods that are prohibited.

    · Autoclick or other kind of macros that give unfair advantages.

    The only mods that are allowed are: Optifine, Shaders, ArmorStatusHUD, StatusEffectHUD, ToggleSneak, DirectionHUD, LabyMod

    2. Don't use inappropriate names that contain derogatory or offensive content.

    3. Inappropriate skins or capes that contain sexual or racist content are prohibited.

    4. Do not boost for stats.

    5. Do not block glitching.

    6. Teaming in FFA is not allowed.

    7. Do not bypass the chat filter.

    8. Admitting to hacking is not allowed.

    9. The misuse of the command /report is not allowed.

    10. All general rules are applied.

    11. Camping is prohibited (Duel 2.0)

    12. Do not mislead people.


    · TeamSpeak ·


    1. Do not use soundboards or musicbots on public channels.

    2. Do not spam pokes/messages.

    3. Do not use inappropriate names or avatars.

    4. Do not create channels with inappropriate names.

    5. Do not switch channels constantly to bother other users.

    6. Regular members mustn't stay on a moderator channel without a Staff member.

    7. All general rules are applied.


    · Forums ·


    1. Do not post irrelevant content constantly. Examples: “LOL” “XD” “LMAO”, etc.

    2. Do not post inappropriate content such as sexual messages, racist and religion statements.

    3. Do not duplicate posts.

    4. “Necroposting” is not allowed.

    5. Do not post threads in the incorrect sections.

    6. Do not start flames in one person's thread/profile.

    7. Spambots are not allowed.

    8. Boosting likes is not allowed.

    9. All general rules are applied.

    NOTE: The rules have been made by Sr.Staff.



    Click here to read the rules in Balkan.

    Click here to read the rules in Swedish.

    Click here to read the rules in Turkish.

    Click here to read the rules in Russian.

    Click here to read the rules in Dutch.


    Click here to read the rules in Romanian.

     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page